Онлайн гра Star Conflict

Star Conflict огляд гри про битви на космічних кораблях

Star Conflict (Зоряний конфлікт) це клієнтська розрахована на багато користувачів онлайн гра про космос, де потрібно воювати в футуристичної всесвіту на безкрайніх і динамічно мінливих полях битв. Напевно, ви вже багато де бачили ангар, бойову машину, гілки для прокачування, древо навичок екіпажу, все це типово для MMORPG, тільки тут інший сеттінг, а саме Sci-Fi напрямок поєднане з ураганною стрілялкою.

Як героя виступає величезна посудина, що мандрує від однієї зоряної системи до іншої, керована капітаном і його командою. Але, це не просто космічний симулятор з видовищними боями, а сукупність декількох жанрів, охарактеризувати одним напрямком просто неможливо. Тут є економічна складова, потрібно торгувати, так як однієї війною жити не можна. Елементи екшену і шутера можна побачити безпосередньо в перестрілках, а в звичайних, мирних блукання, ви будете як човен в штилі. Ну, ще потрібно думати, так як необхідно приймати тактично вірні рішення, і ретельно продумувати свою стратегію на багато кроків вперед. Гарантуємо, залипните на півроку мінімум.

Даний проект планувався як новаторське рішення в жанрі космічних пригод, адже динаміки не вистачало ні одній грі, але скажемо відразу, Стар Конфлікт більше бойовик, ніж наукова фантастика з дослідженнями. Більшість геймерів висловило таку думку, що це просто космічний “War Thunder” і сайд проект Gaijin Entertainment для охоплення більшої аудиторії в жанрі ММОРПГ і виходу на нову перспективну нішу.

Гра повністю безкоштовна, але можна внести реальні гроші і купити "Преміум Аккаунт" для прискореного просування і прокачування. Розробники зробили три версії клієнта гри для скачування для трьох самих ходових ОС, таких як Windows, Linux, Mac OS. Для того щоб почати борознити простори всесвіту на своєму бойовому кораблі необхідно зареєструватися, створивши обліковий запис на улюбленому сервері російською або англійською, перший вхід можна виконати за допомогою соціальних мереж і прискорити процес. Далі буде потрібно завантажити клієнт і завантажити всі необхідні файли, після чого вас чекають сотні годин геймплею поки не викачали свій маленький винищувач до величезного крейсера.

-->
Таблиця основних характеристик
ТипКлієнтська гра
ЖанрMMORPG, MMOTPS, MMO Action, Sci-Fi, Стрілялка
РозробникGaijin Entertainment, Star Gem
ВидавникGaijin Entertainment
СтатусЗапущена
ОсобливістьСпрощена симуляція управління космічним судном
Дата виходу17.06.2012
Тип розповсюдженняfree-to-play (безплатно)
Офіційний сайтhttp://star-conflict.com

Сюжет

Події Star Conflict відбуваються в далекому-далекому майбутньому на кордонах відомої всесвіту в розпал протистояння раніше єдиної людської раси. Вже пройшло багато тисяч років як людство покинуло свій будинок планету Земля і поширилося по безкрайніх зоряним системам, ставши домінуючим видом. Але, без конфліктів не обійшлося, люди розкололися на три табори. Зараз коротко розповімо про кожен. На Імперію, яка повстала немов з попелу, після великомасштабної війни захлеснула навіть найвіддаленіші куточки всесвіту. На федерацію, яка представляє собою союз незалежних колоній і на загадковий і могутній Єрихон.

А сам же конфлікт стався з наступних причин, а саме знахідка осколків технологій древньої цивілізації, які можуть даль однієї зі сторін незаперечну владу. У процесі пошуку нових придатних світів для життя дослідники прочісуючи сектор 1337, наткнулися на руїни раніше могутньої цивілізації званої Предтечі. Гігантські міста, станції, покинуті військові бази і безкраї простори з відгомонами колишньої війни. Пізніше було з'ясовано, що виною всього стало випромінювання, толі це монстр, створений самою всесвіту, толі артефакт, або ж секретна зброя. У підсумку кожна з могутніх сторін масово почала відправляти експедиції в пошуках цінностей, і на цьому грунті спалахнула нова міжгалактична війна.

Інтерфейс і управління

Інтерфейси Star Conflict це мінімалізм в чистому вигляді, навіть менше наворотів ніж в "танках" з якими, ми її порівнювали. Що ви будете безпосередньо бачити? Сам корабель з прицілом і індикаторами його стану. Внизу розміщено спорядження на гарячих кнопках, вгорі рахунок бою і його ситуація, по сторонам розміщена карта з нагадуванням про головну мету битви, оповіщення та члени команди. В область, на яку ви націлилися, повинен повернутися і корпус корабля, якщо Ви застосовуєте не спеціальні ракети.

Можна перемикати вид на кабіну пілота, але це лише для більшої заглибленості в атмосферу, такий стан камери не несе за собою, ні будь функціональності. Якщо, просто висловитися, то ця гра в своїй витонченості не більше ніж типова стрілялка з видом від третьої особи, але з космічним сеттінгом. О, а управління, в ньому взагалі відсутня яка-небудь складність, навіть п'ятирічна дитина зможе сісти за штурвал космольота. Клавіатура для переміщення, а миша для прицілювання і стрілянини.

Геймплей

Вся гра зав'язана навколо командних PvP битв, але також є можливість брати участь в синглових PvE боях для відточування стрілецьких навичок на кораблях пілотованих штучним інтелектом (AI). Команди діляться випадковим чином на дві сторони після набору потрібної кількості гравців. Ви виступаєте в ролі найманця, так званого солдата удачі, на самому початку ви можете вибрати одну зі сторін зоряного конфлікту і примкнути до неї, в подальшому можна побувати за всіма барикадами протистояння.

Варто відзначити масштаб карт, двох команд 16 на 16 буде навіть мало для заповнення простору, тут і сто кораблів легко вмістилися б, ще довелося б шукати їх за супутниками, астероїдами і уламками космічних станцій. Пейзажі Star Conflict будуть захоплювати дух навіть байдужих до жанру Sci-Fi, а фанати будуть шалено раді. Реалістичність боїв, пошкоджень і траєкторій польотів тримає високу планку, компанія Gaijin творець, і цим все сказано, правдоподібна симуляція їх основний пріоритет.

Спочатку вас збентежить те, що необхідно переміщатися в усіх площинах, тут не тільки вліво, вправо, вперед, назад потрібно рухатися. Існує кермо висоти, але за кілька бойових вильотів, ви приловчитеся і зможете виконувати складні маневри, не особливо переймаючись. Все проходить наступним чином, коли одна з команд повністю знищена або досягнута мета поставленого бойового завдання, то раунд закінчується. Залежно від результату, ви отримуєте досвід і кредити для прокачування свого корабля, апгрейда і покупки нових моделей.

Різноманітних модулів досить багато, щоб рутинне заняття перетворилося в тривалий і захоплюючий процес. Корабель модифікувати можна на ваш розсуд різними гарматами, ракетами, щитами, силовими полями і боєкомплектами. Екіпаж також схильний до поліпшення своїх навичок, а точніше імплантатами по закінченню останнього рангу у вас вже будуть не люди, а кіборги за штурвалом. Ні в якому разі не ігноруйте розвиток своїх підлеглих, це безпосередньо впливає на продуктивність управління зорельотом. Всі кораблі зберігаються в ангарі на секретній базі, в ньому ж розташовані всі основні інтерфейси, крім бойового природно. Більшість раундів в своєму розпорядженні три хвилями, а це значить, що у вас три спроби в раунді показати хорошу гру.

А ще є можливість показати всім наскільки ви крутий пілот, і в якій мірі потужний ваш зореліт. Щонеділі проходить три турніри, в яких може взяти участь будь-який бажаючий. Крім місця в турнірній таблиці і відзнак, абсолютно будь-який гравець, якщо його команда здобуває перемогу отримує преміум валюту, яку він може витратити як завгодно на свій розсуд. Коли у вас в ангарі буде хоча б одне судно 7-го рівня, ви зможете вступити в угрупування або створити свою.

Star Conflict системні вимоги та характеристики

Мінімальні
OCWindows XP, 7, 8.1
Процесор2.0 GHz
Оперативна пам'ять2 Gb
Місце на диску6 Gb
ВідеокартаNVIDIA GeForce/Radeon 512Mb
АудіокартаDirectX 9.0c
Швидкість Інтернету256 Кбіт/с
Рекомендуємі
OCWindows 10
Процесор2.3 GHz
Оперативна пам'ять4 GB і більше
Місце на диску15 GB
ВідеокартаNVIDIA GeForce/Radeon 1024Mb
АудіокартаDirectX 9.0c і вище
Швидкість Інтернету1 Мбіт/с
Більш докладно про ігровий світ

Протиборчі фракції

В Star Conflict є три сторони, які не тільки візуально, але й ідеологічно відрізняються. У кожну з них входить по дві фракції, за рахунок чого виходить величезна різноманітність космічних кораблів. Більшість модифікацій і технологій неможливо застосувати для іншої сторони. Спробуйте всі кораблі початкових рівнів з усіх боків, а потім качайте гілку однієї з них до упору. Як тільки ви вибрали, за кого будете грати, вам буде запропоновано пройти навчання, хоча гра дуже проста, не ігноруйте його. У ньому буде детально розібрано управління кермом висоти, який відіграє головну роль в пілотуванні кораблем.

Імперія

Це сама агресивна сторона, у якої і так знаходяться під контролем незліченні світи, але їй все мало і вона практичні відточили свою завойовницьких стратегію до рівня мистецтва. Її кораблі славляться вогневою міццю, але є вагомий недолік і це щити, вони поступаються по захисту іншим сторонам конфлікту. Флот ділиться на дві фракції, на Легіон, який зарекомендував себе як непереможний і на варденів, які є особистою гвардією імператора.

Федерація

Це об'єднання світів, які зуміли вирвати своє право на незалежність у Імперії і на ділі довели що непереможних не існує і що навіть самого сильного ворога можна здолати. Їх кораблі відрізняються швидкістю і технологічністю. Але, а їх основна сила це торгівля, за рахунок неї і тримається вся економіка. У захисті їм немає рівних, а ось в атаці, проявляється їх слабкість. Флот ділиться на Армаду, який має одну лише мета захищати свої кордони і на Авангард, який призначений для розвідки і спецоперацій на територіях ворога.

Іерехон

Найзагадковіша і Недооцінена сторона зоряного конфлікту. За фактом вони релігійні техно-фанатики, дуже суворі і вольові воїни, не бояться імперії і охоче з нею борються всіма можливими способами. Виділяються тим, що сповідують давні традиції і практично повністю всі свої органи і частини тіл замінюють на кібернетичні. Серед людей в рівні технологій їм немає рівних, на цьому поприщі вони здобули абсолютну перевагу. Їх флот виділяється своєю міцністю і непорівнянними за потужністю енергетичними щитами. Діляться на такі фракції як Рейд в який входять члени різних сімей і головне призначення це атака ворожої армії на його території, виділяються лютістю і безстрашністю. Друга фракція це Технології, вони рухають прогрес вперед, їх кораблі виділяються найбільшою ступенем захищеності та абсолютної інтеграції пілотів з кораблем.

Типи і класи космічних кораблів в Star Conflict

Відразу попередимо, кількість кораблів тільки одного типу налічується не менше двох десятків, в купі з трьома фракціями це гарантовано пару сотень, механіка прокачування ідентична "WOT". Так що, ви в теорії можете витратити роки на освоєння всіх посудин. Прокачування кораблів йде не за рівнями звичним всім, а по рангах, яких в Star Conflict п'ятнадцять на кожен тип корабля. Якщо порівнювати за розмірами, то наведемо приклад, найменший корабель це катер, а найбільший це авіаносець, є ще дредноути, вони настільки величезні, що можуть затьмарити своєю крутизною квазар, їх основне призначення це участь в кланових воїнів. Єдине, що може, не сподобається, так це тривалий ремонт, який залежить від ступеня пошкоджень, якщо ж корабель був знищений, то очікувати потрібно довго. Добре розвинена система пошкоджень, часом вона навіть дуже реалістична, як для аркади.

  • Перехоплювачі - це дуже швидкі, легкі, володіють підвищеною маневреністю кораблі. Їх головне завдання отримувати розвіддані і глушити модулі противника, щоб союзники завдавали шкоди. Озброєні легкої гарматою і могутньою ракетою для ураження важливих цілей на коротких дистанціях.
  • Штурмовики - основний ударний клас кораблів, в їх арсеналі чотири гармати і ракети. Основне їх призначення підтримка союзників, але і в прямих лобових боєзіткнення показують хорошу результативність.
  • Фрегати - важкий клас, в залежності від своєї ролі можуть виконувати різні завдання. Може комплектуватися чотирма або шістьма далекобійними гарматами. Також можуть виступати в ролі щита і будувати допоміжні конструкції безпосередньо на більш бою.
  • Есмінці - справжні важковаговики серед зореліт, мають неймовірно потужним зброєю, але при цьому маломаневренні і дуже повільно переміщаються. Найперший есмінець доступний на восьмому ранзі. Можна встановити безліч модулів і знарядь, це справжня космічна фортеця.

Конструкція зорельотів

Конструкція будь-якого зорельота складається з п'яти основних частин схильних до модифікації. Корпус це основа на нього встановлюються абсолютно будь-які деталі, володіє міцністю, опором втрат і може сам собі латати діри за умови, що ви встановили модуль регенерації корпусу. Другий, але не менш важливий елемент це щит, є енергетичне поле, яке поглинає шкоди, може відновлюється, якщо ви не схильні до в даний момент часу втрат. Якщо щит обнулився, то весь шкоди буде йти по корпусу. А двигун це складна структура, що складається з декількох частин: маршова, форсажна, маневрена, поворотна. Всією цією справою керує комп'ютер, який виконує функцію радара і управляє прицілами і авто-наводки. А всю цю систему живить конденсатор в якому зберігається вся доступна енергія, володіє такими параметрами як: ємність, швидкість заповнення.

Ролі кораблів в Star Conflict

Кожен корабель виконує строго певну функцію на поле бою, але можна "чудити". Як правило, гравці влаштовують хаос і літають в різнобій. Хоча, якщо трохи поворушити мізками і приймати вірні тактичні рішення, спираючись стратегічно на можливості кожного корабля, то ланкою з 3-4 гравців можна знищити всю ворожу команду, природно, якщо вона теж не вирішила правильно грати.

РЕБ

Основне завдання це виведення з ладу ворожих модулів і систем. Головний встановлюється модуль це генератор метастабільного поля, можуть позбавляти енергії ворожі кораблі, тим самим виводячи з ладу повністю їх щити і роблячи вразливою мішенню для союзників з великим калібром.

Розвідка

Можуть дуже швидко переміщатися по полю бою і забезпечувати союзників цінними розвідданими, мають найкращим радаром, можуть ставати невидимими на деякий час, дуже швидко захоплюють стратегічні точки.

Диверсія

Призначені для здійснення блискавичних атак і швидкої втечі з поля бою. Група диверсантів з модулем плазмова сітка можуть завдати відчутної критичний шкоди противнику без прямого контакту з ним.

Ударні

Наносять поодинокі точкові удари неймовірної потужності і намагаються після атаки сховатися. Модуль форсування дозволяє на короткий час збільшити суттєво всі основні характеристики для ведення бою, такі як втрата й швидкість.

Командні

Підвищує не тільки потужність своїх щитів, а й щитів союзників, від їх дій залежить результативність всієї команди. Основний модуль це дифузний щит, який поглинає весь одержуваний шкоди до тих пір, поки в конденсаторі є заряд енергії.

Загороджувальна

Всі їх характеристики призначені для ефективного знищення швидких і маневрених кораблів зокрема розвідників і диверсантів. Бойові модулі здатні істотно сповільнити противника і виводити його окремі частини корабля з ладу. Модуль хамелеон дозволяє приховано підбиратися до ворога.

Далекобійна

Корабель стоїть на далеких рубежах, і вражає цілі з безпечних дистанцій без ризику для себе. Озброєні торпедами і потужною гарматою, яка завдає фізичний і термічний шкоди, але сама їх броня слабка, а щити недовго витримують ворожий натиск.

Прикривальницька

облав потужними щитами, головна мета прикривати своїх союзників, можуть блокувати модулі атакуючих супротивників. Мають підвищену міцність корпусу та завзято щитами, основний модуль Фазовий щит, який пристосовується до різного типу пошкоджень.

Інженерна

Головне завдання будувати спеціальні захисні об'єкти і проводити ремонт союзників безпосередньо в бою. Основний модуль це бойові дрони, які допомагають в боротьбі з противником.

Придушення

Можуть наносити масований шкоди, кораблі цього типу мають велику вогневу міць і середню міцність. Але, далекобійні класи можуть неабияк псувати їм життя.

Ігрові режими

Ігрових режимів в Star Conflict досить багато, все їх можна розділити на PvP і PvE. Почнемо з першої групи, в неї входить шість режимів, які визначаються випадковим чином. Забіжимо трохи вперед, ігрових локацій понад п'ятдесят, так що кожен бій буде майже унікальним через зв'язки з режимами. Вони діляться на чотири сектори, три з яких у володіннях сторін конфлікту і нейтрального, де можна зустріти різношерстих представників різних рас. Залежно від рангів кораблів, ви будете допущені в такі типи битв:

  • Командний бій - мета стандартна знищити всі кораблі супротивника разом з підкріпленням з трьох хвиль.
  • Контроль - на карті розташовано три маяка, потрібно утримувати все або один з них, команда яка набере 750 очок стає переможцем.
  • Розвідка боєм - дуже схожий на командний бій, але різниця в тому, що рандомно визначається капітан і поки він в строю можливі повторні вильоти, яких всього три. Вам необхідно захищати свого і постаратися знищити чужого, вам здасться це якимось "трешем", але тут відбуватимуться неймовірні заруби.
  • Полювання на маяк - на карті три маяка, але тільки один в певний момент часу активний і доступний для захоплення, потрібно обнулити окуляри захоплення ворожої команди.
  • Детонація - у кожної з команд є три станції, в випадкових місцях на локації з'являються бомби, які потрібно завантажити на борт одного з кораблів і доставити до ворожої станції і зробити детонацію.
  • Захоплення маяків - кожна з команд володіє трьома маяками, необхідно захопити їх все, щоб здобути перемогу.

Апгрейд корабля і модулі

Поліпшення кораблів в зоряному конфлікті відбувається настільки плавно, що складно розгледіти відчутну різницю між рангами. По суті, гра Star Conflict дає широкі можливості гравцям для модифікації своїх кораблів. Що додає в MMORPG стратегічну складову, ви будете проводити левову частку часу в ангарі за апгрейдом і підбором модулів, яких тут тисячі. Так як всі знаряддя мають радіус дії, всі події розгортаються безпосередньо поблизу, знаряддя володіють різними характеристиками, що змушує продумувати свої дії, так як від надто інтенсивної стрільби можна отримати перегрів знарядь і в цей момент стати вразливою мішенню. Кожен тип кораблів має особливі модулями не може бути застосована іншими класами. У вашому розпорядженні такі групи модулів:

  • Рольові модулі - це особливий тип, який встановлюється один раз на один корабель і не може бути підданий демонтажу. Ці модулі мають активну умінням, яке можна задіяти безпосередньо в бою.
  • Бойові модулі - це велика категорія, яка призначена для нанесення шкоди або підвищення характеристик знарядь, для кожного класу корабля є свій набір модулів, універсальні відповідні для всіх відсутні.
  • Додаткові пристрої - це розряд преміум пристроїв, які дарують перевага власнику на кілька боїв. Є два слота для них, одні доступні для покупки, лише за "галактичні стандарти", а другі за кредити. Перевага характеризується вагомим збільшенням одного з параметрів корабля.
  • Модулі корабля - це деталі підвищують характеристики основних параметрів корабля, якими можна модифікувати: двигун, енергоблок, щит, корпус, комп'ютер.

Спорядження і майстерня

Якщо, ви дісталися до цього розділу, то вже зрозуміли що Star Conflict не просто стрілялка на космічну тематику, а справжній тактичний шутер, де потрібно приділяти велику час модифікаціям свого корабля, щоб тягнути, а не бути жертвою. Ви запитаєте ну що ще прокачувати і апгрейдити? Основні характеристики, команда, модулів тьма, так що ще? Відповідь проста знаряддя, снаряди і ракети.

  • Зброя - це основна зброя на кораблях в залежності від класу може бути встановлено від двох до 12 знарядь, вони класифікуються за типами шкоди: кінетичні руйнують корпус корабля, електромагнітні руйнують щити, термічні, тобто лазерні установки завдають шкоди по корпусу і по щиту.
  • Ракети - це допоміжна зброя, діляться на некеровані і керовані, але також в ракетний слот можна встановити бомби, міни та спеціальні пристрої такі як: бойові та ремонтні дрони, стаціонарні захисні поля, генератори аномалії.
  • Боєприпаси - для кожного знаряддя є п'ятеро і більше боєприпасів впливають на їх роботу, вони мають спеціальними властивостями. Наприклад, збільшують шкоди, скорострільність, радіус ушкоджень, а також знижують перегрів. Поділяються на термічні, електромагнітні та кінетичні.

А в майстерні ви будете проводити левову частку часу нарівні з боями в космосі. Цей процес можна назвати крафтінга, після успішних боїв ви будете отримувати в нагороду не тільки досвід і кредити, а й незначні на перший погляд деталі, такі як чіпи, комп'ютерні модулі, сировина, метали, мінерали для виробництва дорогих виробів. У майстерні є суворе поділ на типи виробів з необхідним списком матеріалів для їх створення.

Переваги та недоліки гри
Плюси
Це майже зоряні війни
Різноплановий геймплей
Захоплюючі бої
Динамічний сюжет
Мінуси
Немає відкритого світу
Баланс іноді лякає

Підбиття підсумків

Гра одночасно простою в освоєнні і неймовірно складна в розумінні апгрейдів і прокачування по початку, це лише єдине, що може злякати новачків. Але запевняємо Star Conflict подарує море екшену і адреналіну, адже ще не було повноцінного з багатьма користувачами космічного симулятора з такими динамічними боями. Радує, що немає псевдо безкоштовності, без доната можна домогтися всього чого побажаєш. А премуім валюту можна отримати в турнірах, не обов'язково вкладатися своїми кровними, щоб відчувати себе комфортно в грі. Це вам не танки, модульна структура зоряної посудини не проста, але зате завдяки цьому ставати цікаво проводити час в майстерні і створювати деталі для подальшої установки. Раніше науково-фантастичними жанрами захоплювалися лише гіки, але Gaijin свій успішний досвід переніс на нові терени і тепер кожен може відчути себе в ролі космопілота!

Радимо ознайомитись з іншими цікавими онлайн іграми