Онлайн гра Blade and Soul

Blade and Soul огляд гри з відмінною графікою

Blade and Soul (Блад енд Соул) це просто чудова ММОРПГ з дуже видовищними бійками і барвистою графікою. Гра витримана в канонах корейського фентезі, фішкою якої є динамічний файтинг. Подібних масових битв, від яких захоплює дух, ви більше ніде не зустрінете.

Характерною особливістю є унікальний набір сеттінгів, який включає в себе безліч азіатських міфів і легенд про відважних воїнів. Також відмінна риса - це рукопашний бій, такий розмах можливостей ви навряд чи де-небудь бачили. Бойова система дуже видовищна, проект поєднує в собі класичну RPG в зв'язці з екшеном, а цей горезвісний файтинг перетворює гру в шутер, де потрібно думати, куди бити ворога.

В Кореї гра Меч і Душа стала хітом буквально в день виходу, адже розробник NCSOFT створив такі легенди як “Аион” і “Lineage”. А наші геймери змогли насолодитися лише через чотири роки, офіційні російські сервера з'явилися в 2016 році. Гра розповсюджується за моделлю free-to-play і знаходиться в безкоштовному доступі, але донат надає певний вплив.

Тут використовується графічний движок Unreal Engine 3, що пояснює таку шалену динаміку. Всі персонажі просякнуті анімешним духом, навіть чоловічі виглядають більш жіночно і няшно, а жіночі надмірно зухвало, але в цьому є великий плюс. Щоб увірватися в цей світ файтингу необхідно зареєструватися, створивши аккаунт на порталі 4game, де ви зможете пограти в безліч інших рольових ігор.

-->
Таблиця основних характеристик
ТипКлієнтська гра
ЖанрMMORPG, MMO Action, Фентезі, Аніме
РозробникNCSOFT
ВидавникInnova
СтатусЗапущена
ОсобливістьВражаючі 3D битви
Дата виходу29.04.2012
Тип розповсюдженняfree-to-play (безплатно)
Офіційний сайтhttps://ru.4game.com/bns/install/

Сюжет

В світі Blade and Soul все інакше, ніж в інших подібних фентезійних MMORPG, тут магія і чаклунство заточені під бойові мистецтва, тут балом править ближній бій. Сюжет простий і банальний, довгі тисячі років світом правила гармонія і процвітання, все жили в злагоді і безтурботності. Але одного разу все змінилося, зло проникло в цей світ і понеслося. І тепер раніше союзницькі раси ворогують між собою, а причиною тому стали демони, які посіяли смуту і розбрат на святі землі. Але після усвідомлення все тяжкості ситуації домінуючі раси об'єдналися проти спільного ворога і виступили єдиним фронтом. Вам належить стати одним з героїв, які змінять долю світу і виженуть демонів назад в пекло.

Інтерфейс і управління

Інтерфейс типовий для більшості мморпг, і труднощів не повинно бути, єдина відмінність це набір сеттінгом. Але він не наляписто, нескінченної планки бафів пістрявити тут не буде. Все виконано в консервативному стилі, хіба що квестоі і серверні повідомлення будуть постійно з'являтися в режимі нон-стоп. Сподіваємося, ви розумієте, що довго зупинятися на цьому пункті немає необхідності, так як тут все точ у точ як і в інших рольових іграх.

А ось з керуванням вже буде цікавіше, в Blade and Soul впроваджена модна штука під назвою non-target system, а це означає що ніякого авто прицілювання, ваша результативність залежить від вашої спритності і швидкості прийняття рішень. Переміщатися ви будете за допомогою клавіш W, S, A, D, а мишка необхідна суто для здійснення ударів і обертання камери для прицілювання по ворогу. Швидкий доступ для Скіл і умінь за замовчуванням комфортно розміщені.

Тут немає нескінченних рядів бафів, що навіть всіх клавіш клавіатури стає мало. Для здійснення комбо-ударів є спеціально призначені клавіші, випадковим чином серію комбо виконати не можна. Сам процес управління вам здасться віддалено схожим з бійками на джойстиках, так як бити по клавішах в сутичках доведеться постійно.

Геймплей

Навіть не дивлячись на незвичну модель управління, вона дає дуже багато вам свободи дій. Уже за стандартом в MMORPG сюжет і квести тісно вплетені в геймплей, і Blade and Soul не стала в цьому винятком. Щоб успішно прокачувати персонажа не потрібно Гринда цілодобово і валити мобів тисячами, досить дотримуватися сюжетних завдань і успішно виконувати завдання. Це напевно той рідкісний випадок, коли в грі шмаття і прокачування персонажа не грає найважливішу роль.

У великій мірі успіх ваших бойових перемог буде полягати в умінні вибрати вірну тактику бою в залежності від ситуації. Швидкість, точність ударів, а не кількість вкачає бабла в шмаття вирішує. Навіть якщо ви купите краще зброю і розудінете свого персонажа за останнім писком моди, то з кривими руками, навіть знищення мобів високих рівнів буде для вас складним завданням. Ми вже не говоримо про PvP, який тісно пов'язаний з ближньому боєм, стояти осібно не вийде, навіть якщо ви оберете для себе дальній бій.

Саме через різноманітність в тактиці і видовищного файтингу Blade and Soul так швидко і гордо зійшов на п'єдестал пошани серед геймерів. Єдиний нюанс краще пройти навчання, витратити кілька годин, це буде краще, ніж самому пару тижнів вникати в тонкощі. Коли ви вступите в бій з реальними гравцями, то зрозумієте, що відсотків 70% ігнорують навчання при старті.

Ви відразу помітите одну ульотну фішку, тут реалізовано даний кунг-фу у відриві від землі, лише подвійне натискання кнопки "W" і ви здійнялися в небо. Ця можливість в комбінації з деякими скілом дає вам можливість бігати по стінах, залітати на перешкоди, робити акробатичні трюки в поєднанні з атаками і навіть бігати по воді. За досягнення 45-го рівня буденне "Качалово" і квести відходять на другий план, для вас відкриваються кланові воїни. І у вас з'являється стимул добре грати і показувати результативність, так як в якості нагороди ви будете отримувати коштовну зброю і відзнаки, які будуть показувати ваш престиж і свідчити про вашу крутизні.

Blade and Soul системні вимоги та характеристики

Мінімальні
OCWindows XP, 7, 8.1
ПроцесорIntel Dual Core або AMD Athlon 64 duo
Оперативна пам'ять2 Gb
Місце на диску15Gb
ВідеокартаNVIDIA GeForce 8600 або Radeon HD4600
АудіокартаDirectX 9.0c
Швидкість Інтернету256 Кбіт/с
Рекомендуємі
OCWindows 10
Процесор3.2 GHz
Оперативна пам'ять4 GB і більше
Місце на диску15 GB
ВідеокартаNVIDIA GeForce GTX 8800 / Radeon HD 4850
АудіокартаDirectX 9.0c і вище
Швидкість Інтернету1 Мбіт/с
Більш докладно про ігровий світ

Доступні раси

У всесвіті Blade and Soul все раси людиноподібні і візуально відрізняються лише незначними рисами, по суті, це все люди. Вони виглядають чудово, ну просто ідеальні воїни з епічної саги про добро і зло. Сильні, мужні, красиві, які не знають страху. Їх всього чотири, різниця є природно в параметрах і зовнішньому вигляді, головна відмінність це стартові локації і квести в сюжеті. Кожній расі доступні три з восьми бойових класів.

  • (Ван) Gon - наймогутніші і сильні воїни ближнього бою, здатні витримати удар будь-якого супротивника. У далекому бою не так ефективні. Вони вище ростом всіх інших, їх тіла володіють міцними м'язами, а рельєф і мускулатура, немов у олімпійських атлетів. На них накладено прокляття богами за їх походження, за легендою вони народилися в диханні дракона.
  • (Лін) Lyn - це маленькі і милі створіння, вони знаходяться в повній гармонії з природою, вони дуже пустотливі, але при цьому дисципліновані. Особливістю є великі вушка як у звіряток і довгі хвостики. Крім загальної згоди з природою у них є властивість спілкуватися зі світом мертвих, і тому в народі про них не схвально відгукуються.
  • (Фен) Kun - раса войовниць, все її представники жіночої статі, їх майстерність володіння мечем також прекрасно, як і їх форми і зовнішність. Вони несуть мир і гармонію за допомогою музики і сили слова, але часом доброго слова виявляється мало і доводиться боротися. Не дивлячись на свою миловидність і ідеальні візуальні характеристики, вони можуть перетворитися в жахливий ураган і змітати ворогів на своєму шляху.
  • (Шен) Jin - це звичайні люди, але вони жорстокі солдати, які не знають страху і готові боротися до останнього подиху за свою справу. Вони мудрі і в цьому їх сила, так як вони не відрізняються особливо міцним тілом. Кожен удар мечем у них точний і продуманий, є небезпечними супротивниками, бо знають чого хочуть.

Унікальні класи Blade and Soul

В грі Меч і Душа в якості класів героїв були зібрані лише одні майстри і ті здебільшого спеціалізуються в бойових мистецтвах, і в цьому відношенні весь проект є суцільним безпросвітним файтингом. Після звичайних масових багатокористувацьких ігор, це немов святий Грааль для шанувальників цього жанру. Розробники спритно в фентезі всесвіт запхали масові побоїща на кулаках. Зараз в грі є вісім класів:

Майстер Стихій (Force Master)

Звичайний бойовий маг, вся магія базується на стихіях зокрема на вогні і холоді, майстерно накладає всілякі стани. У його арсеналі безліч захисних навичок і аур, такий собі щит на всю команду. Може бути як саппортом, так і дамагером, результативно завдає шкоди, як за поодинокими, так і по множинним цілям. Але є суттєві мінуси, через які ворога потрібно тримати на довгій дистанції від себе. Мало того що у всіх дамагерів низький рівень здоров'я і броні, так ще маг володіє низькою мобільністю і швидкістю, але зате керувати легко і в комбо-ударах складно заплутатися.

Майстер Кунг-Фу (Kung Fu Master)

Боєць рукопашного бою, його зброя це кулаки і ноги, він діє швидко і блискавично, може завдати критичну серію комбо-ударів і знищити противника, образно кажучи "не відходячи від каси". Часу на підготовку атак багато не потрібно, перезарядки проходять швидко. Ви вже зрозуміли, що цей клас дуже крутий, але мінус один є, потрібна хороша реакція і досвід управління ним, так як доведеться тиснути багато кнопок і постійно рухатися.

Майстер Клинка (Blade Master)

Універсальний боєць ближнього бою, його основна зброя мечі, природжений фехтувальник, але крім цього дуже динамічно рухається і граціозно завдає ударів, завдяки чому може вивести супротивника з рівноваги і завдати нищівного удару. Відмінно парирує, завдає контратаки, більшість його умінь націлене на запобігання або зменшення шкоди, вміння необхідно освоювати довго. Потрібно вміти швидко реагувати, багато Скіл вимагають довгої перезарядки, і його головна вразливість під час очікування відкату це класи з великою втратою, які можуть його здолати.

Майстер Сокири (Destroyer)

Найпростіший клас, управляти простіше не куди, володіє найбільшим рівнем здоров'я і втратою, на сленгу геймерів називається "танком", приймає на себе головний шкоди і ідеально виступає в PvP битвах. Виділяється своєю феноменальною живучістю, в його розпорядженні дуже багато ударних Скіл, буквально може знести ворога з ніг і протоптаних по ньому. З мінусів, не великий запас манни і довгих відкат умінь і як показує практика будь-яку шафу можна повалити, необхідно знайти лише спосіб.

Майстер Клинка Лін (Blade Dancer)

З назви стає ясно, що цей клас доступний лише представникам раси Лін. Це суміш майстрів клинка і сокири, всі його комбінації прості, управління легке для освоєння. У його арсеналі безліч швидких і критичних атак, все навички швидко касти. З явних мінусів малий запас здоров'я, легка броня і відсутність далеких атак, але в умілих руках вони з лишком перекриваються плюсами.

Майстер Тіні (Assassin)

Цей клас підходить тільки для досвідчених гравців, тому що, граючи за нього потрібно швидко приймати рішення і діяти непромедлітельно. Він вважає за краще знаходитися в тіні, а лобові атаки це крайній захід. Цей клас може в одну мить зникнути, а в інше нанести критичний шкоди. Всіляких комбо-ударів і прийомів досить багато, тому для успішних битв потрібно багато практикуватися. Основна зброя це кинджали і отрути. З вагомих мінусів це малі запаси здоров'я і слабка броня.

Майстер Заклику (Summoner)

Найпростіший клас в управлінні, доступний лише для раси Лінова. Закликає дуже сильних пухнастих котиків, яких можна використовувати в ролі танків і хілерів. У його арсеналі багато захисних умінь, як саппорта може дуже добре допомогти команді. Цей клас позбавлений, будь-якого екшену, за нього борються покликані тварини, сам по собі завдає слабкої шкоди.

Майстер Духів (Warlock)

По факту це маг, який може закликати потойбічних істот, багато гравців вважають його "імбой". Він завдає великої шкоди, але броня його слабка і в ближньому бою він вразливий. Він як ассасін, потрібно швидко провести атаку і віддалиться на безпечну відстань, щоб перезарядити свої вміння. Головна зброя кинджали нарівні із закликом магічних істот. В арсеналі також багато дотів, що компенсують деякі незручності. Також як і Майстер Тіні складний в управлінні для новачків. У нього немає взагалі ніяких захисних умінь, низька здоров'я, мінімальна захист від броні, все це в купі величезний недолік. Але нищівна атака і заклик, роблять його небезпечним супротивником, використовуйте його переваги з розумом, але не забувайте про недоліки.

Особливості Blade and Soul на які необхідно звернути увагу

Кастомінізація персонажа і його прокачування

При створенні персонажа в грі Blade and Soul, крім вибору класу і раси, ви його можете візуально кастомінізувати за допомогою редактора. Серед сотень параметрів, ви знайдете стандартні властиві будь-якій MMORPG грі, такі як волосся, зачіска, очі, зростання, форма обличчя, вуха, ніс і багато інших. Так що унікалізувати фейс свого героя просте завдання, а ось прокачатися вже інше питання. Після 15-го рівня кількість гілок зростає, а кількість очок залишається колишнім, потрібно продумувати, що саме ви хочете удосконалювати в своєму персонажі, качати все підряд не вийде.

Крім бодібілдингу, можна виряджені свого героя як душа забажає, що також посприяє унікалізації, але одяг надає здебільшого естетичний ефект, головне це ваші "пухи", Скіл і вміння. І не забувайте про себе, прокачивайте свою швидкість прийняття рішень, підвищуйте спритність рук, так як натискати клавіші потрібно дуже часто і на ходу міняйте тактику, так як динаміка вимагає від вас цього. Так-так, це той рідкісний випадок, коли крім прокачування героя, потрібно прокачувати і себе.

Ред боси

Щоб битиметься з босами потрібно спуститься в підземеллі, вони є у всіх MMORPG, але в Blade and Soul вони зовсім не вражають, однотипні, немов клонують один одного. Самому туди краще не лізти, забагатієте команду. Наприклад, один глушить станом або збиває з ніг, а ви з далека наносите Крит, а третій товариш по команді хіліт вашого танка поки, той приймає весь удар на себе. Але, штучний інтелект ред босів не такий примітивний, вони теж можуть дати жару, враховуйте і це, продумуйте ретельніше свою тактику і злагоджено дійте без зволікання. Сам же бос, може виглядати як милий представник раси Лін, а може бути гігантським червоним биком з крилами і десяти метрової булавою. А все зводиться до одного, знести "шафа", будь-яких розмірів він не був, і сподіватися на отримання цінного лута або частини сету, наприклад, шолом, рукавички, черевики, пояс.

Радимо проходити квести

Прокачування йде стандартним шляхом, а саме квести плюс гринд на незліченних мобах в режимі нон-стоп. Але в другому способі є вагомий недолік цей час, якого витратити потрібно на порядок більше ніж при квестах. Лінуєтеся мандрувати туди-сюди по локаціях не виправдання. Проходьте квести в компанії друзів або знайдіть нових в глобальному чаті і отримуйте сети-одягу і унікальне озброєння, яке іншим способом не отримати.

Протистояння фракцій

На пізніх рівнях вам необхідно приєднатися до якоїсь фракції, всього їх дві. За класикою жанру і банальним сюжетом це добро і зло. Відмінності в кольорі і деяких параметрах екіпіровки, вона червона і синя, а також природно квестовиє завдання різняться. На цій основі буде головне протистояння на серверах. Крім цього є кланові битви, також можна примкнути до якоїсь школі бойових мистецтв і захищати на аренах її честь і гідність, і природно доводити наскільки ви круті. Весь сік протистояння починається, коли гравець досягає 45-го рівня, тоді починається найцікавіше. Тільки в битвах між гільдіями можна отримати спеціальні монети для придбання унікальної амуніції і зброї.

Графіка і звук

Графіка і звук вище всяких похвал, переходи з локації на локацію не миттєво, необхідна дозавантаження карт. На ультра параметрах гра крайнього ступеня барвиста і насичена, анімація і сам процес файтинга нам видався надто різким. Природно це динамічні бої, але хотілося б більше плавних, менш різких рухів. Іноді прям все блимає перед очима, що періодично дратує.

Як проходять поєдинки і задіяння скілів

Кожен клас в Blade and Soul має свої особливі прийомами і родзинками, які роблять їх кардинально різними. Одні ідеально підходять для швидких і смертельних ударів, якщо серія ударів пройшла повз, то потрібно бігти стрімголов, а інші можуть витримати цілих ураган з ударів, а потім перемолоти все кістки ворогові. Завдяки сиcтемах non-target системі бійок в стилі кунг-фу, це фентезі перетворюється в файтинг під назвою "А ля няшний Мортал Комбат в стилі аніме" з холодною зброєю. Екіпірування, біжутерія і навіть крутість ваших клинків грає другорядну роль, все тримається на двох складових, на бойових уміннях і на досвідченості і спритності гравця.

Тут можна блокувати удари, робити підсічки, збивати з ніг, виводити з рівноваги, оглушати, діяти розмірено і вичікувати, щоб зробити один єдиний випад і вбити суперника. А можна влаштувати битву в стилі фільму літаючих кинджалів і наносити урагани ударів, перебуваючи в повітрі кидаючи противника з боку в бік. Навіть можна змінювати траєкторію стрибків, ударів, а ланшафт і навколишнє середовище безпосередньо впливає на тактику ведення бою. Нюансів на які потрібно звертати увагу не мало, якби гра була простою, то швидко б набридла. Ну, по факту якщо битися стінка на стінку, то Blade and Soul перетворюється в м'ясорубку, тут потрібно не читати огляди або спостерігати, а самому брати участь, щоб відчути всю крутотінь цієї гри.

Стандартно перед битвою у вашому розпорядженні вісім скілів і в залежності від ситуації стають доступні інші. Наприклад, ви завдали критичний шкоди або вас збили з ніг, і тоді активуються додаткові скіли. При деяких ситуаціях у вас з'являється можливість зробити Brutality в стилі "Mortal Combat X", такі як переломи і вивихи кінцівок. Ви буквально можете втоптати ворога в землю і навіть поглумитися над ним. Можливість активувати деякі скіли доступна лише протягом декількох секунд, так що не пропустіть момент неабияк побити суперника або відобразити його удар. Саме класне, в разі промаху супротивника провести серію комбо ударів, це як бальзам на душу.

Переваги та недоліки гри
Плюси
Шедевральна графіка
Захоплююча система файтинга
Масові PvP
Багато спільних квестів
Реалістична фізика
Мінуси
Потрібен потужний комп'ютер
Донат спрощує гру
Завдання не дуже різноманітні

Підбиття підсумків

Як показує практика більшість MMORPG ну клон клона, ну копія копії, набори сеттінгом ну майже ідентичні. І корейський розробник NCSOFT, твердо сказав: - вистачить! І привніс в жанр щось нове, якщо вам набрид нудний фарм і авто-бійки, тоді Blade and Soul, то що потрібно. Правда все мотиви тут азіатські приправлені міфами і легендами країн цього регіону, але зате графіка, система бою і фентезійний сюжет вас буде радувати, ні на найменшу частку не напружить. Все виконано "кавайності" і витримано в стилі аніме, гра приверне увагу, як і хлопців, так і особин прекрасної статі.

Російський сервер поки що тільки один, але якщо у вас є бажання і знання мови, то можете побатлитися з американцями і корейцями, якщо звичайно не лякають ієрогліфи. В цілому нам сподобалося, для нас цей проект став ковтком свіжого повітря в океані одноманітності ММО ігор. Уже за класикою жанру, ми хотіли написати короткий огляд з докладними описами, а вийшов, мало не гайд. Але сподіваємося, вся ця інформація допоможе зробити вам правильний вибір!

Радимо ознайомитись з іншими цікавими онлайн іграми