Гайд по WarFrame з коротким керівництвом для новачків

Почнемо з короткого вступу і екскурсу, якщо ви хочете дізнатися про гру у всіх подробицях, то рекомендуємо вам прочитати наш огляд на WarFrame. Дана гра є унікальною і майже без альтернатив в даному сетінгу наукової фантастики і sci-fi. Де ідеальна графіка з фізикою і ігрова механіка, у загальному. Вона є мультимовною і локалізована на більш ніж 10 мов, в тому числі на російську і навіть українську.

Але, при всій крутості і можливості відчути себе футуристичним самураєм в екзоскелеті серйозніше, ніж у залізної людини, на жаль даний проект не отримав належного розмаху серед любителів мморпг, так як вимогливий до заліза комп'ютера, але на більшості середніх комп'ютерах буде запускатися без проблем . А тим, кому пощастило більше і у них реально потужні ПК, отримуватимуть лише задоволення і блаженство від красивої графіки.

Зараз же ми швидко і стисло нагадаємо про основні складові гри, щоб ви при старті вибрали необхідний варфрейм для більш швидкого просування по грі і набору рівнів. Кожен бойовий костюм є унікальним не тільки візуально, але і за властивостями, скілом. А на рахунок зброї, то вона тут дуже крута і не тільки вогнепальна, а й холодна, така як катани, луки зі стрілами. Є навіть списи, ви можете проткнути свого ворога і приколоти його до стіни і це потужно!

Проходження місій це основа всього геймплею в Warfrrame

Ваші пригоди почнуться з примусового навчання, адже без нього не те, що про виконання акробатичних трюків, а взагалі про успішне знищення початкових мобів не може йти мови. Навіть якщо ви себе відчуваєте тисячу разів підкорювачем галактики, не ігноруйте цей етап гри. Адже тут розкажуть про вплив вибору варфрейма на проходження різних типів місій. Зі старту у вас буде вибір між трьома різноплановими і крутими фреймами, які однаково потужні і не забуваються, особливо якщо цю гру ви відкриваєте для себе вперше.

Ескалібур

В ньому дотримано баланс між усіма базовими здібностями, в більшій мірі він ідеальний для лобових і ближніх атак. За допомогою ривків він різко вривається як ураган в битву, і не залишає шансів ворогам, осліплюючи ії. Крім цього, наявність в арсеналі супер-стрибка також сприяє раптовим атакам або подолання складних ділянок локації з меншими зусиллями, а ще ви можете своїм списом прибити до стіни неквапливого ворога. Якщо вам подобається харкор, то для початку це кращий варіант.

Локі

Це важкий танк з величезними можливостями для здійснення нищівних атак, всі його здатності атакуючі і він може наносити вихор з ударів по декількох цілям одночастно, які можуть реально змінити результат битви. Його одне з найбільш корисних умінь це обеззброєння, під час якого ніхто не може завдавати йому шкоди зі стрілецької зброї. А так як він король ближнього бою, то буде рубати ворогів в капусту. При цьому він може створити свою голографічну копію, стати на деякий час невидимим або мінятися місцями з ворогами або союзниками.

Мег

Цей костюм виглядає по обрису і образу, немов персонаж жіночої статі, в арсеналі даного варфрейма сили магнетизму і енергії. За допомогою тяжіння тягне до себе ворогів, а також може притягнути до себе союзника, немов рятівний круг. А якщо у ворога є енергетичний щит, то будьте впевнені, ви його розсієте або проб'єте, що дуже класно в командній грі. Якщо провести аналогію, то ви відкриваєте двері, а союзники туди забігають. Ще крім руйнування ворожих щитів Мег здатна навколо себе створити потужне магнітне поле. А за допомогою розтрощення можна підняти противника і розчавити його гравітацією.


А тепер уявіть, якщо три гравці злагоджено діють і в залежності від ситуації використовують правильно весь свій творчий хист, це просто буде не вбивча команда.

Перше завдання

Перша ваша місія буде на Меркурії, де вона виглядає як навчальний гайд від самих розробників. Решта місць місій можна подивитися на зоряній карті в рубці свого корабля. Кожна нова планета з успішно виконаною місією буде вас наближати до дослідження космосу та інших планетарних систем. Так як всесвіт WarFrame не обмежується сонячною системою, і з кожним апдейтом розробники придумують нові світи. В цілому щодо стартового завдання розповідати багато не доводиться, краще дивіться самі і грайте. Це в цілому більше інформаційна стаття, ніж гайд в якому вас навчать грати, рекомендація одна пройдіть навчання і створіть загін і бажано вступіть у клан і буде вам щастя космічного самурая.

Ранги в WarFrame

Рангом називається загальний рівень вашого облікового запису, всього їх 30, прокачування йде не типовим способом. Необхідно виконувати певні завдання-досягнення, які виглядають типу такого, убийте 10 холодною зброєю, застрельте 20 з гвинтівки, але далі вони будуть більш витонченими і більш складними. Кожен новий ранг буде нагороджуватися зброєю і ресурсами для крафта, а ось варфрейми будуть рідкістю, щоб їх дістати необхідно неабияк постаратися. Також поступово у вас будуть з'являтися можливості поторгувати на ринку, продати зайве і придбати необхідне.

Кузня - Місце крафта!

Це надзвичайно важливе і сакральне місце в грі WarFrame, де відбувається технологічна магія. Якщо ви хочете стати профі і тягнути кожен раунд, кожну місію, то вам доведеться просиджувати тут досить багато часу, осягаючи всі нюанси і тонкощі, щоб створити ідеальний фрейм. Складність полягає лише в знаходженні ефективного вирішення поставленого завдання.

Велику частину складових ви здобудете в якості нагороди за виконання місій або квестів, чим вищий ранг і складність, тим на більш цінну нагороду можете розраховувати. Причому зауважте, різних типів ресурсів знадобиться багато, яких потрібно буде тисячі одиниць. Як правило, це непотріб, який можна швидко зібрати, але в умілих руках можна викувати справжній шедевр. Але в основі всього лежать креслення, все відштовхується від них, зібрати ви зможете наступні речі:

  • Власне бойові костюми - Варфрейми;
  • Основні гармати з камуфляжем і модифікаціями до них;
  • Стражники;
  • Форми;
  • Реактори;
  • Каталізатори;
  • І інші важливі складові для модулів.

Зауважте, що весь костюм вашого космічного ніндзя є складною системою з купою складових. Наприклад, по мінімуму це шолом, каркас на який чіпляються інші частини броні з модулями і система енергозабезпечення та управління. У свою чергу ще є розподіл на форми і моди, для яких потрібні дуже цінні ресурси. Через що ви будете десятки разів проходити одну і ту ж локацію і битися з одним і тим же босом.

Арсенал

В збройовій знаходяться і складуються всі ваші речі, де важливе місце займають фрейми і зброя, де можна все приміряти і подивитися, як воно виглядає на вашому герої. Також тут знаходяться креслення та інші предмети, які можна продати або обміняти, але ваш арсенал не гумовий він має обмеження на місткість. Так що не забивайте його як горище будинку, а відразу позбавляйтеся від нісенітниці. Також тут можна робити настроювання артефактів і ознайомлюватися з доступними типами слотів. В цілому цей розділ нічого складного не містить і навіть самий відвертий нуб розбереться з усіма призначеннями.

Ринок

Почнемо з того, що різного спорядження буквально тонни і є те, що підходить усім і таке що тільки лише певному варфрейму. Саме такі речі буде важко знайти і ще важче купити, так як досвідчені гравці виставляють їх за космічними цінами. Звичайні речі можна купувати за кредити, а крутіші, які значно посилюють вашу міць тільки за платину. Серед них є як круті пушки і рідкісні модулі до варфреймам, наприклад прискорювачі синтезу, підсилювачі полів і броні.

Загибель в битві, як мотивація не вмирати

В битвах Варфрейма, якщо вас смертельно ранять або вб'ють, не варто розраховувати на швидке переродження, як в типових представників стрілялок або шутерів. Може бути навіть таке, що вам доведеться чекати наступного дня, щоб побігати в своєму бойовому костюмі. А зараз ми розповімо про цю особливість, про яку необхідно пам'ятати і виходячи з цього відповідно поводитися в грі.

Перше, стежте за шкалою свого здоров'я, як тільки воно виявиться на позначці нуль, то ви будете тяжкопораненим і будете валятися на підлозі, а основну і холодну зброю використовувати ви не зможете. У вашому розпорядженні буде тільки пістолет, але від нього мало толку і вас просто напросто вороги доб'ють і вам доведеться використовувати воскресіння, яких на добу є всього 4. І коли ви витратите останнє, то щоб грати доведеться чекати 24 години.

Але поки ви стікаєте кров'ю і корчитися від болю на підлозі, до вас на допомогу можуть прийти союзники і поповнити ваше здоров'я. Тому просто полежіть тихенько на підлозі і не провокуйте ворога, найчастіше це будуть моби і повірте AI може реально дати вам прикурити. Ви також можете допомогти союзникам, так як карти великі, то завжди стежте за повідомленнями на міні-карті, так як краще встигнути. А то в іншому випадку позбудетеся напарника по проходженню місії. Сигналізувати заклик про допомогу буде червоний хрест, також ви можете повалятися довго на підлозі і напевно до середини місії ваш варфрейм самозцілеться.

Локації і планети

Почнемо з того, що на одній локації можуть бути відверті нубі і справжні акули, які розтріпають новачків, як рибку. До крутих завдань, якщо ви повністю зелений вас можуть допустити лише через клан. Локацією є планета, вибрати яку ви можете в командній рубці свого корабля, відкриваються вони в міру набору рангів, як і в багатьох мморпг, заключною частиною є бій з босом.

Також кожна планета має навігаційну карту з відмітками про ігрові локації, про кількість гравців присутніх на ній в даний момент і про їх місцезнаходження. У загальній сумі на момент написання огляду на WarFrame було трохи більше ніж 20 планет і майже всі вони з сонячної системи, серед яких Марс, Венера, Юпітер, Сатурн, Седна, Європа, Фобос, Еріда, а також є особлива безбашення локація іменована Безоднею, де твориться не зрозуміло що і рівень хардкору зашкалює.

Соціальна складова і кооперативний режим

Це все тут розвинене, але не сильно масштабно, місії можна проходити самостійно або запросити друзів в паті. Але, як правило, гравці об'єднуються в загін від 2 до 4 осіб, де кожен грає свою роль і привносить вклад в успішне виконання завдання. А в рейд вже йдуть до 8 осіб. Також є клани, які в свою чергу можуть об'єднуватися в альянси.

Примкнути в якийсь клан є дуже важливим, так як це найпростіший спосіб отримати потужну зброю і допуски до локацій, які самостійно будуть для вас не під силу довгий час. А також кооперація допоможе побачити в справі більше варфреймів і реально попрактикуватися у створенні не вбиваючих зв'язок. Тільки так можна розкрити по повній потенціали бойових костюмів.


Радимо почитати і інші статті з гайдами
Залишайте ваші коментарі та думки в коментарях
Комментарии Disqus